Logo

Правни факултет

logo UB

Универзитет у Београду

Студентске теме 


Летње школе, стипендије, мобилност и праксе

Summer School “Changing Europe – European Changes in 2020”, taking place September 3-12, 2020.

Тренутно су отворени позиви за мобилност студената Правног факултета Универзитета у Београду у оквиру Еразмус+ програма на Бечком универзитету за економију и бизнис, Сарланд Универзитету, Рома Тре Универзитету, Универзитету у Амстердаму и Универзитету у Љубљани.

Више информација доступно је на линку https://mobion.bg.ac.rs/erasmus+/open-calls


Стипендије за Мастер дипломце из средње и источне Европе за даље усавршавање у области заштите животне средине у Немачкој

 

The ANSO Scholarship for Young Talents 2020 Call for Applications

Students applying for the scholarship should send an email to pravni@ius.bg.ac.rs with their CV in attachment.

2020 Global Korea Scholarship: Стипендија Владе Републике Кореје за постдипломске студије (мастер или докторске)

Конкурс Комитета Токио фонда Универзитета у Београду

University of Vienna - univie: summer school for International and European Studies 2020, Формулар за пријаву

Стипендијски програм Best of South-East

Летња школа - University Paris II Pantheon -Assas, курсеви и брошура

Студенти заинтересовани за праксу у ЈКП „Београдски водовод и канализација“ у поступцима извршења који се воде пред надлежним судовима и јавним извршитељима,могу се пријавити путем маил адресе milena.zigic@bvk.rs

Universidade da Coruña

CALL FOR SCHOLARSHIPS to attend the INTERNATIONAL SUMMER SCHOOL 2020

The ISS 2020 will take place from 20th to 31st of July.

These scholarships will cover tuition fees, accommodation and meals in a university hall of residence (during ISS period -19th July and 1st August included-). Travel expenses are your own responsibility. Please check the details on https://www.udc.es/en/iss/courses/call-for-scholarships-2020/

Those students who do fulfil the requirements for these scholarships but, unfortunately, are not selected, may be beneficiaries of a discount.

Take this opportunity and have a look at our wide variety of courses: https://www.udc.es/en/iss/cursos-2020/


Конкурс за избор Омладинских делегата Србије у Уједињеним нацијама 2020/21

Удружење за Уједињене нације Србије од 2017. године организује пројекат "Омладински делегати Србије у Уједињеним нацијама", који обухвата избор два омладинска делегата у Уједињеним нацијама и њихов активан рад током мандата од једне године.

Уз подршку Министарства спољних послова и Министарства омладине и спорта Републике Србије успостављен је институционални оквир званичног избора младих представника и током првог циклуса стечена су искуства за развој и одрживост пројекта у складу са релевантним документима УН и омладинске политике у Србији.

Донатор пројекта је: Омладински савез удружења "Нови Сад омладинска престоница Европе - ОПЕНС". Партнери пројекта су: Кровна организација младих Србије и Национална асоцијација канцеларија за младе.

Изабрани млади представници Републике Србије на заседањима у УН у које су укључени млади, обављаће улогу на волонтерској основи, а у службеним контактима заступаће интересе Србије у УН и представљаће потребе младих у Србији. Статус младих делегата биће у нивоу саветника за питања младих, а платформу ће припремати у консултацијама са субјектима омладинске политике и у дијалогу са вршњацима широм земље, кроз учешће на различитим догађајима.

Циљ пројекта је подстицање укључивања младих у државну омладинску политику и преузимање друштвених обавеза, преко изражавања интереса младих кроз улогу омладинског представника у државној делегацији у УН, као и континуирано обучавање нових младих лидера за промене.

На конкурс се могу пријавити млади од 19 до 27година, који су држављани Републике Србије, имају активно знање енглеског језика, добро познавање омладинске политике у Србији, познавање система Уједињених нација, претходно искуство у омладинском активизму, остварен успех у образовању и ваннаставним активностима, као и друга достигнућа значајна за програм омладинских делегата у УН.

Пријављивање на јавни конкурс је до  20. јула 2020. године. Процес одабира омладинских делегата састојаће се из 3 фазе: јавни конкурс, тестирање најбоље рангираних на основу апликација и интервјуи за најуспешније кандидате након тестирања.

Више информација можете видети на линку: www.unaserbia.rs/youth-delegate где се налази и Апликација

Можете пратити и поделити актуелне новости са званичних налога пројекта на друштвеним мрежама (oznake: #UNYouthDelegateSerbia i #OmladinskiDelegatiUN):
Facebook - https://www.facebook.com/UNYouthDelegateSerbia/ ;
Twitter - https://twitter.com/YouthDelegateRS ;
Instagram - https://www.instagram.com/unyouthdelegate_serbia/ .


Захваљујемо на подршци у промоцији конкурса за избор следећих омладинских делегата Србије у УН, како би што већи број заинтересованих младих био у прилици да се пријави.

За додатне информације можете нас контактирати путем мејла или на 011/322-4648 или 063/202-463.




Model WTO Belgrade 2020

Позив

Презентација

Приручник за учеснике


International Master in Public Procurement Management - The "5th Global Procurement Conference" in PILLS

Registrations are open!

Гласник Адвокатске коморе Војводине - конкурси

Конкурс за награду за најбољи научни рад проистекао из истраживања обављеног на докторским студијама

Конкурс за доделу награде за писану правну реч



Конкурс за избор најбољих студентских радова о Европској Унији
линк конкурса


Годишње награде Привредне коморе Србије за докторске дисертације студената факултета у школској 2018/2019

 

Привредна комора Србије објављује  конкурс за доделу годишњих награда Привредне коморе Србије

Награде за докторске дисертације студената факултета у школској 2018/2019.

години (радови одбрањени у периоду од 1.10.2018. до 30.09.2019. године), са темама из области привреде.

Додељује се 10 награда за најбоље докторске дисертације.

Иницијативу за подношење предлога факултету може поднети институт, предузеће, друге организације и појединци на основу Јавног позива који је објављен у дневном листу „Политика“ од 01.06.2020. године и доступан je и на сајту: www.pks.rs и www.beograd.pks.rs. Предлоге потписује декан Факултета предложеног кандидата.

Пријаве на конкурс треба доставити најкасније до 15. 09. 2020. године Привредној комори Србије-Привредној комори Београда.

Награде се додељују у виду диплома и новчаних награда. Одлуке о додели награда доноси Жири. Начини подношења пријава и садржај одређени су Одлуком о додели награда, која се може преузети на наведеној интернет адреси. Додатне информације могу се добити у Привредној комори Србије-Привредној комори Београда• Кнеза Милоша 12, електронска пошта:

naucni.radovi@pks.rs или контакт телефони: 064/8760-121 и 066/875-1023.

Формулар подаци о ауторима


НОВИ ЦИКЛУС ОНЛАЈН КУРСА ВЕШТИНЕ УПРАВЉАЊА КАРИЈЕРОМ - ПРИЈАВЉИВАЊЕ ОТВОРЕНО!

Који су моји квалитети? Како видим своју каријеру? Које опције ми стоје на располагању? Како се постављају каријерни циљеви?   Како и где могу да тражим посао?   Како да се успешно представим послодавцу? 

Ако су ово нека од питања која постављате себи, одговор можете добити на  онлајн курсу Вештине управљања каријером  који је отворен за све заинтересоване студенте факултета Универзитета у Београду.

Курс се реализује на Моодле платформи. Траје пет недеља и осмишљен је тако да студенти могу да му приступају када и где њима одговара. Састоји се од различитих вежби, видео и аудио материјала, задатака, ресурса за читање, који заједно чине јединствени пакет чији је основни циљ да студенте оспособи за управљање каријером, припреми за укључивање у тржиште рада и пружи подршку у преузимању активне улоге у будућем каријерном развоју.   

Почетак курса је планиран за 4. јуни, а пријава ће бити могућа и током прве недеље трајања курса OVDE.

Курс је конципирао тим Центра за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Београду, и успешно се реализује у &лдqуо;живој&рдqуо; и онлајн форми од 2015. године. Намењен је пре свега студентима завршних година студија који желе да спремније закораче у ново поглавље развоја каријере након факултета. Више информација се може наћи овде www.razvojkarijere.bg.ac.rs/vuk.


Зум кафица - 45 минута о развоју каријере у области друштвено одговорног пословања #CSR

 

Центар за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Београду позива студенте на ново онлајн дружење Зум кафица - 45 минута о развоју каријере у области друштвено одговорног пословања #CSR у петак, 29. маја у 12 сати./font>

Причаћемо о једном од занимања будућности: Ко су ЦСР менаџери и менаџери одрживог пословања? Која су знања и вештине потребни за ову позицију? И зашто ће ЦСР менаџери бити све више тражени у будућности?

ЦСР менаџер усклађује економске циљеве компаније са доприносом који компанија може дати заједници, друштву и свим заинтересованим странама. Ова позиција формално је заступљена углавном у великим мултинационалним компанијама, али све чешће, формално или неформално, појављује се и у средњим предузећима. Трендови у пословању који подразумевају да јавност поред финансијских показатеља интересује и квалитет самог пословања компаније, кроз показатеље попут бриге о запосленима и животној средини, фер и етичким праксама према добављачима и потрошачима, ставља ЦСР менаџера у јединствену позицију да учествује у стварању пословне стратегије, минимизирању ризика и креирању додатне и заједничке вредности, како за компанију, тако и за друштво. У Србији, Форум за одговорно пословање је организација која више од десет година, окупља компаније окренуте ка одрживом развоју и представља својеврсну тачку окупљања ЦСР менаџера који на овај начин имају прилику да размењују знања и искуства.

Милица Мишковић већ десет година ради у Смарт колективу на програму развоја и промоције друштвено одговорног пословања, где тренутно води порфолио ЦСР пројеката и координира програмске активности Форума за одговорно пословање. У оквиру свог ангажовања имала је прилику да учествује у креирању пионирских иницијатива у области одговорног пословања у Србији, а као консултант је била укључена у развој и реализацију ЦСР пројеката неких од водећих компанија у Србији. Дипломирала је на Економском факултету Универзитета у Београду, а знања и вештине из области друштвено одговорног пословања и пројектног менаџмента стицала је кроз разноврсно неформално образовање у земљи и иностранству. Укључена је у рад међународних организација ЕАСП - Европске асоцијације професионалаца у области одржвости и CSR Europe, највеће евроспке мреже посвећене друштвено одговорном пословању.

"Зоом кафица   - 45 минута са ..." представља нови  онлајн  формат програма каријерног вођења и саветовања младих.  Ускоро нови саговорници и нове теме.  Волели бисмо да дружење организујемо око дилема која Вас заокупљују. Поставите питања на која бисте желели да добијете одговор унапред.

Пријавите се попуњавањем формулара за пријаву на

 https://forms.gle/bZwWJSo3KaDjC9mi7 најкасније до петка 29. маја у 9 ујутру.

 

Снимци са претходних Зоом кафица се могу погледати на YT kanalu Centra za razvoj karijere Univerziteta u Beogradu .


САКУРА СТИПЕНДИЈЕ 2020.

Због тренутне ситуације, уз попуњени образац за пријаву потребно је доставити само фотографију личне карте или пасоша и попуњених, оверених страница важећег индекса. Рок за достављање остатка документације биће објављен накнадно, по укидању ванредног стања. 

У циљу промовисања изучавања свих аспеката јапанског друштва и културе у Републици Србији, као и јачања српско-јапанског пријатељства, компанија ЈТ Интернатионал а.д. Сента, која послује у саставу Јапан Тобаццо Интернатионал групе, у сарадњи са Амбасадом Јапана у Републици Србији расписује:

КОНКУРС 2020.

за доделу пет стипендија у износу од по 100.000 динара за израду истраживачког рада на тему у вези са Јапаном

Право учешћа на конкурсу имају:

Студенти основних, постдипломских и докторских студија свих акредитованих универзитета у Републици Србији и истраживачи који нису у сталном радном односу.

За учешће на конкурсу потребно је поднети предлог истраживачког рада на тему у вези са Јапаном према обрасцу за пријаву на сајту www.sakurastipendije.rs, из једне од следећих области:

·         Друштвених и хуманистичких наука (економије, права, политичких наука, филозофије, јапанског језика и књижевности)

·         Културе и уметности

·         Каизен менаџмента

Потребна документа за учешће на конкурсу:

·         Попуњена пријава

·         Фотографије попуњених, оверених странице важећег индекса са основних, постдипломских или докторских студија акредитованих универзитета у Републици Србији

Остатак документације – рок за достављање биће објављен накнадно, по укидању ванредног стања. 

·         Диплома завршеног факултета са додатком дипломи, односно уверењем о положеним испитима уколико је кандидат завршио студије или је на постдипломским или докторским студијама

·         За истраживаче – списак научних радова

·         Уверење, односно потврда Националне службе за запошљавање или ПИО фонда Србије да кандидат није на евиденцији лица у радном односу

·         Лична карта или пасош

·         Препорука професора основних, постдипломских или докторских студија акредитованих универзитета у Републици Србији

Попуњену пријаву на српском или енглеском језику и остала наведена документа, скренирана и у ПДФ формату, можете послати електронском поштом на адресу konkurs@sakurastipendije.rs.

Пријаве морају стићи на наведене адресе најкасније до 29. маја 2020. до 8 часова.

Од уредно поднетих пријава, комисија ће изабрати 5 (пет) учесника, подносилаца предлога истраживачког рада. Ових пет учесника ће стећи право на појединачну стипендију у износу од 100.000 динара уколико најкасније до 2.октобра 2020. пошаљу истраживачки рад према поднетом предлогу електронском поштом на адресу konkurs@sakurastipendije.rs.

Укупан износ појединачне стипендије од 100.000 динара изабраним учесницима даје се за период израде истраживачког рада и биће исплаћен у два једнака дела на следећи начин:

-          авансни део укупног износа од 50.000 динара у року од 40 дана од објаве имена изабраних стипендиста

-          износ од 50.000 динара у року од 30 дана од када комисија оцени да је поднет истраживачки рад усклађен са поднетим предлогом, односно пријавом на конкурс.

Резултати конкурса биће објављени до 26. јуна 2020. године на интернет страници www.sakurastipendije.rs.

Сви заинтересовани  могу добити додатне информације уколико пошаљу питања на е-маил адресу: konkurs@sakurastipendije.rs.

НАПОМЕНА: Учесници који не поднесу рад у предвиђеном року или чији рад комисија оцени као неусклађен са поднетим предлогом, односно пријавом на конкурс, а примили су авансни део уплате стипендије, не остварују право на пуни износ стипендије и у обавези су да авансни део врате даваоцу стипендије.



Позив на виртуелно такмичење  - Falling Walls Lab

Због  тренутне ситуације изазване присуством корона вируса овогодишње Falling Walls Lab такмичање одржаће се виртуелно.  ДААД Информативни центар Београд у сарадњи са Научно-технолошким парком Београд и Универзитетом у Београду организује четврти Falling Walls Lab у Србији, као иновативну платформу за представљање истраживачких пројеката у рангу научног пробоја у свим научним дисциплинама. Учесници ће присуствовати ексклузивној и бесплатној радионициScience Communication пре самог Lab -а, која ће се такође организовати виртуелно.

Falling Walls Lab Belgrade је намењен студентима, истраживачима, и научницима (BA, MA, PhD, postdoc), предузетницима.

Апликације за учешће на Falling Walls Lab Belgrade се шаљу централно преко портала на www.falling-walls.com/lab/ до 26. априла 2020.

Циљ такмичења је да сваки учесник има задатак да у три минута представи своју идеју или пројекат и убеди локални жири у иновативност своје замисли.

Победник српскогFalling Walls Lab Belgrade као награду добија учешће у финалном Falling Walls Lab  у Берлину 8. новембра, као и присуство на Falling Walls konferenciji  конференцији 9. новембра.

Плакат - Falling Walls Lab


Студентска радионица у оквиру предмета/вештине Симулација суђења и студија случаја: "Шта је заједничко судским споровима о креми, котлу, чоколади и филму? Интелектуална својина, наравно!"

На Правном факултeту Универзитета у Београду одржаће се предавање на тему „Шта је заједничко судским споровима о креми, котлу, чоколади и филму?

Интелектуална својина, наравно!“ у сарадњи са адвокатском канцеларијом Karanović & Partners.

Адвокати ће са студентима поделити своје искуство у оквиру права интелектуалне својине кроз занимљиве примере из праксе.

Предавање ће бити одржано у среду, 18. марта у 17:10 часова у Амфитеатру VII.


Пријава за онлајн курс "Борба против трговине људима и заштита жртава трговине људима"

Сви студенти заинтересовани да похађају ХЕЛП курс учење на даљину на тему Борба против трговине људима и заштита жртава трговине људима могу се пријавити проф. др Ивани Крстић на мејл ikrstic@ius.bg.ac.rs. најкасније до 15. априла до 15 часова. Курс почиње 21. априла и траје до 1. јуна 2020. године. За курс се могу пријавити студенти треће и четврте године редовних студија, као и студенти на вишим нивоима студија (мастер и докторске). Ипак, предност приликом уписа имају студенти треће године студија који похађају предмет Људска права и којима ће успешно окончан курс бити рачунат као део предиспитних обавеза. Сви студенти ће добити сертификат Савета Европе.

Уз пријаву послати биографију у којој је обавезно наведена имејл адреса и број телефона, године студија и смер, као и просечна оцена. У сабџекту-у мејла навести Пријава за ХЕЛП курс.

HELP Borba protiv trgovine ljudima

Гласников конкурс за најбољу кратку причу

Гласник ове године обнавља своју некадашњу праксу организовања конкурса за најбољу кратку причу аутора-студената, у оквиру којег ће најбољим радовима (ауторима-студентима) бити додељене вредне награде.

            Награде подразумевају следеће:

  • објављивање 15 најбољих прича,
  • прва три награђена аутора добијају Гласникова издања у вредности од 15.000,00, 10.000,00 и 5.000,00 динара,
  • промоцију,
  • чланство у Гласниковом Клубу читалаца.

Право учешћа имају сви студенти који се школују у Републици Србији, а прича са којом се конкурише мора бити написана на српском језику, обима до 10.000 карактера, уз услов да није објављивана до сада.

Све остале детаље који се односе на услове Конкурса за најбољу кратку причу можете пронаћи ОВДЕ.

Сви заинтересовани за учешће на Конкурсу, сами бирају тему своје приче. Приче треба написати у MS Word формату и тај документ послати на адресу kontakt@slglasnik.com, заједно са сликом индекса. Уколико нисте у прилици да скенирате уводну страну индекса, исту можете сликати и тај документ доставити приликом пријаве.

Више информација можете добити на e-mail адреси kontakt@slglasnik.com.

Ви пишите, ми награђујемо – Остани код куће!


Iustoria 2020: конференција одложена за октобар

Драги учесници и потенцијална публико,

нажалост, ширење корона вируса по Европи приморало је и нас, као и организаторе многих других међународних скупова и догађаја, да одложимо конференцију. У Србији је засад забележен свега један случај корона вируса, али јасно је да се он још увек шири, те да владе све већег броја земаља саветују опрез или забрањују путовања. У тим условима, одржавање међународне конференције у марту би могло представљати здравствени ризик, а свакако би многим учесницима из иностранства долазак био отежан или немогућ.

Разматрали смо да конференцију свеједно одржимо тако што ће они који не могу лично да дођу учествовати преко Скајпа, али то би се ипак негативно одразило на општи начин рада и нарочито квалитет дискусија. А с обзиром на то како смо лепе теме прикупили и какав би диван потенцијал за дискусију носио сусрет њихових излагача уживо - сматрамо да би то била штета и да је боље да све одложимо и одржимо како ваља кад се за то стекну услови. Будући да је лето неизвесно из више разлога (можда се епидемија још не смири, а ту су свакако летовања и испитни рокови), одлучили смо да конференцију померимо оквирно за средину октобра. Обавестићемо вас о тачним датумима ускоро!

Надамо се да разумете разлоге који су нас мотивисали на ову одлуку, као и да учесницима из иностранства она неће изазвати превелике трошкове. (Напомињемо свима који су резервисали летове са компанијом Air Serbia да је могућа бесплатна промена термина лета управо због проблема изазваних корона вирусом.) Потрудићемо се да и у октобру обезбедимо смештај у студентском дому током конференције за све којима буде потребан. Надамо се да ћете сви моћи да дођете у Београд у новом термину - а у сваком случају остаје отворена могућност за објављивање радова у нашем часопису!

Коначно, пошто је конференција одложена, разумно је и да продужимо рок за слање радних верзија радова, тако да нам радове можете слати до 15. августа. Наравно, сви који стигну раније ће бити добродошли и објавићемо их унапред на веб страници конференције.


Курс "Вештине управљања каријером" - отворено пријављивање

Универзитетски центар за развој каријере током актуелног семестра реализује нови циклус курса "Вештине управљања каријером" за студенте Универзитета у Београду.

Курс је намењен пре свега студентима завршних година основних и матер студија који желе да спремније закораче у ново поглавље развоја каријере након факултета. Кроз различите активности, задатке, алате за самопроцену, вежбе и ресурсе полазници ће добити одговоре на питања као што су:

Који су моји квалитети? Како видим своју каријеру? Које опције ми стоје на располагању? Зашто и како се планира каријера? Како се постављају циљеви?  Како и где могу да тражим посао?  Како да се успешно представим послодавцу? и многа друга.

Курс обухвата седам недељних сусрета (предавања, радионица и симулација)  у трајању од два до три сата и реализују се средом са почетком у 12 часова.

Почетак курса је 26. фебруара.

Број места је ограничен, а заинтересовани могу да се пријаве путем ФОРМУЛАРА.

Рок за пријављивање је 21. фебруар у 12č.

Курс су осмислили и воде саветници Универзитетског Центра за развој каријере. Основни циљ курса је да студенте оспособи за управљање каријером, припреми за укључивање у тржиште рада и пружи подршку у преузимању активне улоге у будућем каријерном развоју. Успешно похађање курса полазницима доноси уверење о похађању, додатне ЕСПБ бодове, као и упис ове ваннаставне активности у додатак дипломи.

Више информација о курсу, структури, садржају, као и пријавни формулар студенти могу наћи овде: www.razvojkarijere.bg.ac.rs/vuk


Пријавите се за нови циклус програма KАДАР ДА БУДЕМ KАДАР

Београд, 18. 11. 2019. - Универзитет у Београду – Центар за развој каријере са задовољством позива студенте завршних година и дипломиране студенте да се пријаве за учешће у програму KАДАР ДА БУДЕМ KАДАР, који ће се реализовати у периоду од 9. до 13. децембра 2019. године. 

Уколико студирате или сте недавно дипломирали на Универзитету у Београду, нисте до сада били у прилици, а јако бисте желели да унапредите вештине неопходне за наредне каријерне кораке и успешну транзицију у свет рада, ово је програм за вас!

Шеснаести циклус програма обухватиће тренинге неких од најзначајнијих вештина као што су: комуникационе вештине, презентационе вештине, управљање временом, лични бренд и тимски рад.

Студенте ће током недељу дана вештинама учити стручњаци из области управљања људским ресурсима компанија, Delhaize Serbia, GI group, DHL International као и независни тренери из области развоја кадрова. Реализацију овог циклуса програма подржала је компанија Nestle Adriatic S.

Циљ програма “Kадар да будем кадар” је унапређење вештина младих дипломаца и студената који желе да побољшају своје шансе на тржишту рада, помоћ у ефикаснијем прилагођавању променама које се дешавају у свету модерног пословања као и развијање проактивног става према личној и професионалној будућности. Од 2010. године, од када се програм реализује учествовало преко 450 полазника и 60 предавача и тренера.

Позивају се студенти да искористе прилику за учење, усавршавање, умрежавање и још многа тога! 

Пријављивање се врши путем електронског формулара који се налази на сајту Центра: http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/kadar-da-budem-kadar

Позив за пријављивање отворен је до 4. децембра 2019. године. Број места је ограничен а пријава неопходна.


 Размена студената Правног факултета Универзитета у Београду и Правног факултета Белгородског државног националног истраживачког универзитета из Русије конкурс 2019

Отварамо пријаву за студентску размену са Правним факултетом Белгородског државног националног истраживачког универзитета из Руске Федерације за пролећни семестар школске 2019/2020. године. Конкурс је отворен за највише пет студената основних студија нашег Факултета.

Да би се пријавили за конкурс, студенти морају испуњавати следеће услове:

1.      да су студенти бар 2. године основних студија;

2.      да знају руски језик у довољној мери да на њему прате наставу – минимум ниво А2 (доказано било званичним сертификатом или провером током интервјуа на Факултету) .

            Наши студенти у Белгороду неће плаћати школарину, али остале трошкове у начелу сносе самостално. Постоји могућност конкурисања за смештај у студентском дому.

Заинтересовани студенти се моле да своју пријаву, уз потврду о досадашњим оценама, CV и мотивационо писмо (на руском или српском језику), пошаљу до 15. новембра 2019. асистенткињи Маши Мишковић (masa.miskovic@ius.bg.ac.rs).

Кандидати који уђу у ужи избор ће бити контактирани ради интервјуа.

Резултати конкурса ће бити објављени до 20. новембра 2019.

            Информације о Правном факултету Белгородског универзитета студенти могу наћи на веб страницама Универзитета и Факултета.

            Кратке промотивне филмове о Факултету и о целом Универзитету можете погледати на линк филм и о линк Универзитет.

Плакат


Семинар Комисије за заштиту конкуренције 12.11.2019.

Комисија за заштиту конкуренције, у сарадњи са Комисијом за фер трговину Јапана организује серију семинара за студенте основних, мастер и докторских студија свих универзитета у Србији. Сви будући академци који се пријаве на EVENTS@KZK.GOV.RS и тако обезбеде своје место на једном од семинара,  биће у прилици да се упознају са основним принципима политике заштите конкуренције, уз представљање конкретних примера из праксе борбе против картела и других облика кршења конкуренције. Семинари ће бити одржани : у БЕОГРАДУ, 12.НОВЕМБРА (Педагошки музеј, Узун Миркова 14); НИШУ, 13.НОВЕМБРА (зграда Универзитета, Универзитетски трг 2);  НОВОМ САДУ, 14.НОВЕМБРА (зграда Универзитета др Зорана Ђинђића 1). Програм скупа можете погледати овде.


ПРАВНИЈАДА 2019.

Као и претходних jеданаест година, и ове године Студентски парламент Правног факултета организоваће сада већ традиционалну ,,Правнијаду'', највећу конференцију студената права на овим просторима.

Учесницима ,,Правнијаде'' биће на располагању шест панела из различитих сфера правничког живота, на којима ће као предавачи учествовати како професори Правног факултета у Београду, тако и представници правничке праксе.

Наравно, поред свог неспорног научног и стручног карактера, ,,Правнијада'' несумњиво има и своју другу страну- ону која је пре свега оријентисана на дружење студената права са различитих факултета, па и на склапање нових и трајних пријатељстава.

Најзад, када је реч о техничким детаљима: овогодишња ,,Правнијада'' ће се одржати од 5. до 8. децембра 2019. године на Златибору, у смештајним капацитетима студентског одмаралишта ,,Ратко Митровић''. Студентски парламент овим путем позива све заинтересоване студенте да не пропусте овако лепу прилику како за стицање и усавршавање знања из области права, тако и за незаборавно и квалитетно дружење.


КОНКУРСИ ФОНДОВА И ЗАДУЖБИНА

Конкурс за доделу награде  „Професор др Драгољуб Атанацковић“

Обавештавају се студенти да могу конкурисати за доделу награде „Професор др Драгољуб Атанацковић“ у складу са правлима која се налазе овде.
Пријаву на конкурс послати на адресу pravni@ius.bg.ac.rs
 до 15. јануара 2020. године.
Пријава треба да садржи:
име и презиме студента, број досијеа /индекса/, адресу, контакт  телефон.  Уз пријаву приложити доказ о завршеним студијама са положеним испитима и  просечном оценом.

Конкурси за награде из Фонда Радивој Б.Васовић,
основне студије, мастер студије

Одбор Задужбине Миливоја Јовановића и Луке Ћеловића, која делује у оквиру Универзитета у Београду, донео је одлуке о расписивању више конкурса:

- за доделу стипендије студентима Универзитета у Београду, пријава за стипендију

- за доделу  награда за стручне радове из области прaвних и економских наука - упутство за израду рада  - изјава уз конкурс

- за партиципацију трошкова школарине студентима докторских академских студија

- конкурс за доделу материјалне помоћи студентима

Конкурс за доделу стипендије из средстава Задужбине Љубице М. Здравковић

Фондација "Нови добротвори Универзитета" Конкурс за доделу стипендија, пријава за стипендију

Конкурса за доделу стипендије Фондације Милана Стефановића-Смедеревца и супруге Даринке,пријава за стипендију

Конкурс за доделу стипендије Фондације Косте Мигрића

Конкурс за доделу Награде Ђоке Влајковића

Конкурса Задужбине Ђоке Влајковића за финансијску подршку студентима у стручном и научном усавршавању, пријава

Оглас за давање у закуп стана површине 56 м2 у стамбено-пословној згради Задужбине Миливоја Јовановића и Луке Ћеловића, Београд, Андрићев венац бр. 12

Оглас за давање у закуп локала у приземљу са припадајућим подрумом у стамбено-пословној згради Задужбине Миливоја Јовановића И Луке Ћеловића , Београд, Ул. кнеза Милоша бр.2


Конкурс за Београдски међународни модел Уједињених нација ''БИМУН 2020''

Удружење за Уједињене нације Србије припрема јубиларну 17. међународну студентску конференцију "БЕОГРАДСКИ МЕЂУНАРОДНИ МОДЕЛ УЈЕДИЊЕНИХ НАЦИЈА -  БИМУН 2020", која ће се одржати у Београду од 18. до 22. марта 2020. године.

Након шеснаест успешно организованих међународних конференција (2004-2019), БИМУН има велики углед међу успешним студентима и код значајних институција и међународних организација. БИМУН је постао једна од најпрестижнијих конференција Модела УН у Европи и окупља амбициозне студенте из целог света.

БИМУН студентима пружа могућност да у пракси боље упознају актуелна међународна питања и начине њиховог решавања у оквиру УН, да примењују основна дипломатска начела, као и доприноси развијању њихових личних вештина (јавног наступа, преговарања, вођења дебате и постизања компромиса).

Студенти преузимају улоге дипломата УН, представљају различите земље и расправљају о актуелним светским темама, у складу са процедуром УН.

"БИМУН 2020" биће прилика за нова искуства, дипломатске дебате и повезивање младих лидера из Србије и других земаља. Радни језик БИМУН конференције је енглески.

Београдски међународни модел Уједињених нација - БИМУН“ (18 - 22. март 2020), биће фокусирана на аспекте теме „Будуц́ност коју желимо, УН које су нам потребне“.

На конференцији ће бити академска симулација заседања органа УН на следеће теме:

* Савет безбедности: Климатска криза - претња међународном миру и безбедности

* Кризни комитет Савета безбедности: Ескалирајуће насиље на Арабијском полуострву

* ЕЦОСОЦ: Финансирање за одрживи развој

* Савет за људска права: Промоција и заштита људских права у контексту мирних протеста

* УНОДЦ - Комисија за опојне дроге (ЦНД): Сузбијање нелегалне производње и промета дрога.

Конкурс за пријављивање учесника на "БИМУН 2020" отворен је до 31. јануара 2020. године.

Могу се пријавити студенти основних и постдипломских студија до 29 година, који добро знају енглески језик, уз обавезу да попуне Апликациони формулар са мотивационим писмом.

До сада је 4.028 успешних студената из 76 држава учествовало на шеснаест БИМУН конференција.

Придружите се и планирајте учешће на "БИМУН 2020".

За више информација о конференцији "БИМУН 2020" и процедури пријаве за одређени комитет,

посетите: www.bimun-unaserbia.org.

Организациони тим „БИМУН 2019“
---
Удружење за Уједињене нације Србије

United Nations Association of Serbia
Belgrade International Model United Nations - BIMUN
Македонска 22, 11000 Београд, Република Србија;

Интернет: www.bimun-unaserbia.org,
E-mail: bimun.unaserbia@gmail.com


даље  2018/19>> 

даље  2017/18>> 

даље 2016/2017>>  

даље 2015/2016>>

даље 2014/2015>>

даље 2013/2014 >>  

даље 2012/2013 >>

даље 2011/2012 >>

даље 2010/2011 >>

даље 2009/2010 >>

даље 2008/2009 >>

даље 2007/2008 >>

даље 2006/2007 >>

даље 2005/2006 >>

даље 2004/2005 >>

 

 

Сва права задржана. Правни факултет Универзитета у Београду 2012.