Konkurs za obavljanje studentske prakse

Pravni fakultet Univerziteta u Beogradu raspisuje konkurs za obavljanje studentske prakse u državnim institucijama na osnovu Sporazuma o saradnji u pružanju podrške javne uprave visokoškolskim ustanovama u obrazovnom procesu.

Stručna praksa je predviđena isključivo za studente završne godine osnovnih akademskih studija i realizovaće se u realnom radnom okruženju, u državnim organima i organima jedinica lokalne samouprave, a uz mentorsku podršku stručnjaka u upravi. 

Stručna praksa traje do 80 časova (četiri nedelje po četiri časa dnevno), a sama realizacija jednomesečne prakse biće sprovedena u periodu od  decembra 2021. godine do maja 2022. godine.

Obavljanjem stručne prakse studenti ispunjavaju svoje ispitne obaveze iz predmeta Praksa u pravosuđu i upravi ili Praksa u privredi.

Rok za prijavu je od 7.12.2021. do 21.12.2021. godine

Prijave se šalju na adresu nstankovic@ius.bg.ac.rs ; uz prijavu je potrebno poslati, u elektronskom obliku (isključivo u .doc ili .pdf elektronskim formatima):

  1. Kopiju uverenja o položenim ispitima;
  2. Biografiju (CV);
  3. Spisak koji sadrži do tri ustanove ili institucije u kojima bi student ili studenkinja obavljali program stručne prakse.

Spisak institucija i državnih organa u kojima će biti moguće obavljati stručnu praksu:

Ministarstvo državne i lokalne samouprave – 13 raspoloživih mesta, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja – 4 raspoloživa mesta, Ministarstvo spoljnih poslova – 3 raspoloživa mesta, Ministarstvo pravde – 5 raspoloživih mesta, Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja – 2 raspoloživa mesta, Republički sekretarijat za javne politike – 1 raspoloživo mesto, Služba za upravljanje kadrovima – 8 raspoloživih mesta, Narodna skupština Republike Srbije – 12 raspoloživih mesta, Zaštitnik građana – 14 (dvoje na mesečnom nivou) raspoloživih mesta, Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti – 4 raspoloživa mesta, Poverenik za zaštitu ravnopravnosti – 2 raspoloživa mesta.

Pored ovih, Gradska uprava grada Beograda omogućila je i sledeća mesta:

Sekretarijat za finansije – 1 raspoloživo mesto, Sekretarijat za javne prihode – 12 raspoloživih mesta, Sekretarijat za imovinske i javne poslove – 3 raspoloživa posla, Sekretarijat za saobraćaj – 1 raspoloživo mesto, Sekretarijat za javni prevoz – 1 raspoloživo mesto, Sekretarijat za kulturu – 1 raspoloživo mesto, Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu – 3 raspoloživa mesta, Sekretarijat za socijalnu zaštitu – 3 raspoloživa mesta, Sekretarijat za inspekcijske poslove – 1 raspoloživo mesto, Sekretarijat za upravu – 3 raspoloživa mesta, Sekretarijat za poslove komunalne milicije – 2 raspoloživa mesta, Kabinet gradonačelnika – 1 raspoloživo mesto.

Arhive