Zadužbina Veselina Lučića
dana 30. novembra 2022. raspisuje
O G L A S
ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA ZA DAVANJE U ZAKUP STANA
Daje se u zakup stan broj 10 površine 25m2 na trećem spratu u stambeno-poslovnoj zgradi Zadužbine Veselina Lučića, u Beogradu, u Ul. Venizelosova broj 30, druga zona, u viđenom stanju.
Stan se daje u zakup za stanovanje ili za obavljanje mirne delatnosti.
Početni iznos zakupnine je 1.501,50 din/m2, što ukupno mesečno iznosi 37.537,60 dinara (Zadužbina nije u sistemu PDV).
U slučaju da izabrani ponuđač zaključi ugovor o zakupu stana za stanovanje, Zakupodavac zadržava pravo da uveća mesečni iznos zakupnine utvrđen ugovorom o zakupu, u slučaju postojanja inflacije u prethodnih godinu dana od dana zaključenja ugovora, merene indeksom potrošačkih cena na nivou grada Beograda, objavljenim na sajtu Republičkog zavoda za statistiku Srbije, kao i u drugim slučajevima značajnijih promena kretanja cena na tržištu, na osnovu procene tržišne vrednosti zakupnine koju će odrediti licencirani procenitelj ili veštak, o trošku zakupodavca.
U slučaju da izabrani ponuđač prijavi obavljanje delatnosti u stanu, Zakupodavac zadržava pravo da poveća početni iznos zakupnine iz Oglasa, u zavisnosti od vrste prijavljene delatnosti koja će se u stanu obavljati, radi potrebe usklađivanja sa iznosima zakupnina utvrđenim opštim aktom Grada Beograda kojim se uređuje početni iznos zakupnine za poslovni prostor na teritoriji Grada Beograda.
Stan se daje u zakup na određeno vreme, na rok od 5 (pet) godina, s tim što se isti može produžavati za naredni isti, kraći ili duži period.
U postupku za davanje u zakup nepokretnosti učešće mogu uzeti fizička lica, kao i pravna lica i preduzetnici radi obavljanja registrovane delatnosti, koja uplate depozit i koja ispunjavaju uslove iz Oglasa.
Ponude se dostavljaju u roku od 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja oglasa, najkasnije do 15. decembra 2022. godine do ponoći, preporučenom poštom ili neposredno na adresu: Zadužbina Veselina Lučića, Beograd, Studentski trg broj 1.
Na zatvorenoj koverti ponuđač mora staviti napomenu: “Ponuda za stan – ne otvarati”.
Otvaranje ponuda održaće se dana 19. decembra 2022. godine u prostorijama Univerziteta u Beogradu na Studentskom trgu broj 1, u prizemlju, u kancelariji broj 2, sa početkom u 10 časova.
Kriterijum za izbor zakupca je najviša ponuđena cena zakupnine po m2 oglašenog prostora.
Ponuda treba da sadrži sledeće elemente da bi bila potpuna i uredna:
- Podaci o podnosiocu ponude:
– za pravna lica: naziv pravnog lica, sedište, lice za kontakt, kontakt telefon, izvod o registraciji privrednog subjekta kod nadležnog organa, kopija potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV ukoliko je u sistemu PDV, kopija ugovora o otvaranju i vođenju računa kod poslovne banke kod koje ima račun, kopija rešenja o dodeljenom poreskom identifikacionom broju, ime i prezime lica ovlašćenog za zastupanje (direktor), overen OP obrazac, podatak o delatnosti koju će obavljati u stanu i punomoćje ukoliko podnosilac ponude ima zastupnika;
– za preduzetnike: ime i prezime preduzetnika, adresa prebivališta ili sedište, fotokopija lične karte bez čipa ili očitana biometrijska lična karta preduzetnika, jedinstveni matični broj građanina i kontakt telefon, naziv radnje, izvod o registraciji privrednog subjekta kod nadležnog organa, kopija potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV ukoliko je u sistemu PDV, kopija ugovora o otvaranju i vođenju računa kod poslovne banke kod koje ima račun, kopija rešenja o dodeljenom poreskom identifikacionom broju, ime i prezime lica ovlašćenog za zastupanje, overen OP obrazac, podaci o delatnosti koju će obavljati u stanu i punomoćje, ukoliko podnosilac ponude ima zastupnika;
– za fizička lica: ime i prezime ponuđača, adresa prebivališta, fotokopija lične karte bez čipa ili očitana biometrijska lična karta, jedinstveni matični broj građanina, kontakt telefon i dokaz o redovnim primanjima (uverenje nadležnog opštinskog organa o prosečnom mesečnom prihodu po članu domaćinstva, potvrda poslodavca o prosečnim primanjima za poslednjih šest meseci za sve zaposlene članove porodičnog domaćinstva ili drugi dokaz);
2. Iznos mesečne zakupnine koja se nudi po m2;
3. Izjava o prihvatanju svih uslova iz Oglasa za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup stana broj 10 površine 25m2 na trećem spratu u stambeno-poslovnoj zgradi Zadužbine Veselina Lučića, u Beogradu, u Ul. Venizelosova broj 30, (izjavu overavaju kod javnog beležnika samo fizička lica);
4. Izjava o spremnosti ulaganja sopstvenih sredstava u adaptaciju i opremanje stana broj 10 površine 25m2 na trećem spratu u stambeno-poslovnoj zgradi Zadužbine Veselina Lučića, u Beogradu, u Ul. Venizelosova broj 30, (izjavu overavaju kod javnog beležnika samo fizička lica);
5. Izjavu o preuzimanju obaveza plaćanja troškova koji terete stan broj 10 površine 25m2 na trećem spratu u stambeno-poslovnoj zgradi Zadužbine Veselina Lučića, u Beogradu, u Ul. Venizelosova broj 30 (infostan, električna energija i dr.) i troškova tekućeg održavanja i hitnih intervencija u stanu (izjavu overavaju kod javnog beležnika samo fizička lica);
6. Ukoliko je ponuđač trenutni zakupac ili je bio zakupac stambenog ili poslovnog prostora zakupodavca, potrebno je da dostavi potvrdu o izmirenim obavezama prema zakupodavcu po osnovu zakupa i potvrde o izmirenim obavezama za utrošenu električnu energiju, komunalne i druge usluge.
7. Dokaz o uplati depozita u iznosu od 12.000,00 dinara na račun Zadužbine Veselina Lučićas 265-1760310000354-52. Depozit se, u slučaju da ponuđač ne bude izabran kao najpovoljniji, vraća u roku od 7 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača (u ponudi obavezno navesti broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita).
Ukoliko ponuđač ne prihvati početnu visinu zakupnine, ili bude izabran za najpovoljnijeg ponuđača a ne potpiše ugovor o zakupu nepokretnosti u roku od 5 (pet) dana od dana prijema poziva za zaključenje ugovora, smatraće se da je odustao od zakupa predmetne nepokretnosti, čime gubi pravo na povraćaj depozita, te će se pristupiti pozivanju sledećeg najpovoljnijeg ponuđača. Depozit ponuđača, čija je ponuda prihvaćena i sa kojim će biti zaključen ugovor o zakupu, ostaje na računu zakupodavca do kraja zakupodavnog odnosa, kao obezbeđenje za slučaj postojanja neplaćenih računa nakon iseljenja.
Naknadnom proverom likvidnosti ponuđača, zakupodavac zadržava pravo da ponudu prihvati ili odbije bez obzira na urednost dostavljene ponude i ispunjenost ostalih uslova za dodelu ugovora.
U slučaju da dva ili više ponuđača ponude istu visinu zakupnine, Komisija će pozvati ponuđače koji su ponudili isti iznos zakupnine da u roku od tri dana od dana prijema poziva dostave novu pisanu ponudu u zatvorenoj koverti, sa uvećanim iznosom zakupnine u odnosu na prethodno datu ponudu. Ukoliko ponuđači ne dostave novu ponudu u zadatom roku, odnosno ako dostave novu ponudu sa istovetnom zakupninom, izbor najpovoljnijeg ponuđača će se izvršiti putem žreba.
Prilikom zaključenja ugovora o zakupu, a pre zapisničke primopredaje nepokretnosti, najpovoljniji ponuđač je u obavezi da na ime avansa uplati iznos od tri mesečne zakupnine, koji će biti korišćen kao depozit za slučaj postojanja neplaćenih zakupnina nakon iseljenja.
U slučaju investicionog ulaganja u predmet zakupa iz sopstvenih sredstava, moguće je umanjenje zakupnine za određeni period do 50% mesečno, do visine uloženih sredstava, bez mogućnosti priznavanja svojinskih prava na nepokretnosti po osnovu ulaganja sredstava.
Razgledanje stana može se izvršiti najavom na broj telefona: 3207-425 i 3207-426, radnim danima od 9,00 do16,00 časova.
Nepotpune i neblagovremene ponude neće biti razmatrane.
O izvršenom izboru zakupca ponuđači će biti pismeno obavešteni u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.
Ponuđači imaju pravo na prigovor koji se izjavljuje Odboru Zadužbine preko Komisije za sprovođenje postupka za davanje u zakup stana u roku od 8 (osam) dana od dana prijema obaveštenja.